Branding for dummies

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Bill Chiaravalle, Barbara Findlay Schenck

Ngôn ngữ: eng

ISBN-10: 111895808X

ISBN-13: 978-1118958087

Ký hiệu phân loại: 658.827 Use of brands and trademarks

Thông tin xuất bản: Hoboken, NJ : John Wiley & Sons, Inc., 2015

Mô tả vật lý: xii, 368 pages : , illustrations ; , 23 cm.

Bộ sưu tập: Khoa học ứng dụng

ID: 100766

Branding paves the way for marketing success, and this hands-on guide will lead you through the entire branding process. From deciding what, how, and when to brand, to leveraging your brand or conducting a makeover, Chiaravalle and Schenck will help you take control of your brand today!
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH