Facebook marketing all-in-one for dummies

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: John Haydon, Amy Porterfield, Andrea Vahl, Jan Zimmerman

Ngôn ngữ: eng

ISBN-13: 978-1118816189

Ký hiệu phân loại: 004.167 Data processing || Computer science

Thông tin xuất bản: Hoboken, NJ : John Wiley & Sons, Inc., 2014

Mô tả vật lý: xviii, 768 pages : , illustrations ; , 24 cm.

Bộ sưu tập: Công nghệ thông tin

ID: 100865

Learn why your business needs a Facebook presence, how to set up a powerful page, ways to engage your customers, and how to analyze your results. From identifying your customer to involving your audience with events and contests, this guide has it all!
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH