Psychometric Framework for Modeling Parental Involvement and Reading Literacy.

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Cees A. W Glas, Martina R. M Meelissen, R. Annemiek Punter

Ngôn ngữ: eng

ISBN-10: 3319280643

ISBN-10: 3319287109

ISBN-13: 978-3319280646

ISBN-13: 978-3319287102

Ký hiệu phân loại: 371.26 Examinations and tests; academic prognosis and placement

Thông tin xuất bản: New York : Springer 2016

Mô tả vật lý: 1 online resource (xi, 97 pages :) , illustrations.

Bộ sưu tập: NCBI

ID: 117394

Annotation This volume offers insights from modelling measures of parental involvement and their relationship with student reading literacy across countries, exploring and incorporating cultural differences. This is a significant contribution to a field where cross-cultural comparisons from a triangulated perspective are sparse.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH