Dynamic Competitive Persuasion

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Mark Whitmeyer

Ngôn ngữ: eng

Ký hiệu phân loại: 156.38 Comparative psychology

Thông tin xuất bản: 2018

Mô tả vật lý:

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 162425

Two long-lived senders play a dynamic game of competitive persuasion. Each period, each provides information to a single short-lived receiver. When the senders also set prices, we unearth a folk theorem: if they are sufficiently patient, virtually any vector of feasible and individually rational payoffs can be sustained in a subgame perfect equilibrium. Without price-setting, there is a unique subgame perfect equilibrium. In it, patient senders provide less information--maximally patient ones none.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH