E-commerce in Hungary: A Market Analysis

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Szabolcs Nagy

Ngôn ngữ: eng

Ký hiệu phân loại: 943.91 Central Europe Germany

Thông tin xuất bản: 2018

Mô tả vật lý:

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 162510

E-commerce is on the rise in Hungary, with significantly growing numbers of customers shopping online. This paper aims to identify the direct and indirect drivers of the double-digit growth rate, including the related macroeconomic indicators and the Digital Economy and Society Index (DESI). Moreover, this study provides a deep insight into industry trends and outlooks, including high industry concentration and top industrial players. It also draws the profile of the typical online shopper and the dominant characteristics of online purchases. Development of e-commerce is robust, but there is still plenty of potential for growth and progress in Hungary.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH