Inefficiencies in Digital Advertising Markets

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Brett R Gordon, Kinshuk Jerath, Zsolt Katona, Sridhar Narayanan, Jiwoong Shin, Kenneth C Wilbur

Ngôn ngữ: eng

Ký hiệu phân loại: 659.1 Advertising

Thông tin xuất bản: 2019

Mô tả vật lý:

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 163739

Digital advertising markets are growing and attracting increased scrutiny. This paper explores four market inefficiencies that remain poorly understood: ad effect measurement, frictions between and within advertising channel members, ad blocking and ad fraud. These topics are not unique to digital advertising, but each manifests in new ways in markets for digital ads. We identify relevant findings in the academic literature, recent developments in practice, and promising topics for future research.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH