Making Publics, Making Places

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Kim Barbour, Mary Griffiths

Ngôn ngữ: eng

ISBN-13: 978-1925261431

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: University of Adelaide Press 2016

Mô tả vật lý:

Bộ sưu tập: Tài liệu truy cập mở

ID: 176386

This book focuses on the surprising generative possibilities which digital and smart technologies offer media consumers, citizens, institutions and governments in making publics and places, across topics as diverse as Twitter audiences, rural news, the elasticity of the public sphere, Weibo, cultural heritage and responsive spaces in smart cities. Multidisciplinary perspectives engage with critical questions in new media scholarship. General readers, curious about how technologies are enabling social, public and civic participation, will enjoy the book's mix of fresh approaches and insights.
1. 
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH