Managing Emotion in Design Innovation

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Amitoj Singh

Ngôn ngữ: English

ISBN: b15398

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Taylor & Francis 2014

Mô tả vật lý: 1 electronic resource (228 p.)

Bộ sưu tập: NCBI

ID: 181742

This book presents an emotion centered research framework titled "emoha" for design innovation. It defines emoha and underlines the importance of the developed framework in culturalization of technology and thereby design innovation. The book explains the detailed research on product styling which leads to the creation of "Emoha" and how to use it in product design.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH