Thinking Media Aesthetics

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả:

Ngôn ngữ: eng

ISBN-13: 978-3631642979

ISBN-13: 978-3653031621

Ký hiệu phân loại: 302.23 Media (Means of communication)

Thông tin xuất bản: Frankfurt am Main ; New York : Peter Lang International Academic Publishers, 2013

Mô tả vật lý:

Bộ sưu tập: Tài liệu truy cập mở

ID: 185552

Thinking Media Aesthetics investigates the field between media studies and the aesthetic disciplines. It presents an interdisciplinary program for aesthetic analysis and theoretical reflection. It stages a conversation around basic concepts in the field, like «medium» and «media», and about how we might best go about studying these terms.
1. 
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH