Learning Irony in School: Effects of Metapragmatic Training.

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Tuomo Häikiö, Matti Laine, Jasmiina Manninen, Milla Merinen, Henri Olkoniemi, Penny M Pexman

Ngôn ngữ: eng

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: England : Journal of child language , 2025

Mô tả vật lý:

Bộ sưu tập: NCBI

ID: 186350

Irony comprehension requires going beyond literal meaning of words and is challenging for children. In this pre-registered study, we investigated how teaching metapragmatic knowledge in classrooms impacts written irony comprehension in 10-year-old Finnish-speaking children (
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH