Museen digital

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Hubertus Kohle

Ngôn ngữ: ger

ISBN-13: 978-3946054863

Ký hiệu phân loại: 060 General organizations and museology

Thông tin xuất bản: Heidelberg Heidelberg University Publishing (heiUP) 2018

Mô tả vật lý: 210

Bộ sưu tập: NCBI

ID: 187788

Museums especially in the Anglosaxon world understand that they have to present themselves in a modern form if they want to be accepted by a younger audience. Internet, social media, virtual and augmented reality, open culture: these are keywords which receive an ever increasing importance in the museum context as well. The book presents a selection of art museums which approach the digital sphere in a creative manner. In this way they try to cope with both their mission to educate and to entertain.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH