Personal Identity Development in Chinese Early Adolescents: Predictions From Parenting Style and Peer Relationships.

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Weiqiao Fan, Mengting Li

Ngôn ngữ: eng

Ký hiệu phân loại: 571.876 +Development in distinct stages

Thông tin xuất bản: United States : Child development , 2025

Mô tả vật lý:

Bộ sưu tập: NCBI

ID: 1914

 This four-wave longitudinal study among 698 Chinese early adolescents explored (1) how personal identity coherence and confusion develop
  and (2) whether parenting style and peer relationships (i.e., close friend relationships and peer preference) were related to personal identity development. Participants (M
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH