Introductory Business Statistics

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thomas K Tiemann

Ngôn ngữ: eng

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Minneapolis, MN : Open Textbook Library, 2010

Mô tả vật lý: 1 online resource

Bộ sưu tập: Tài liệu truy cập mở

ID: 191992

The book "Introductory Business Statistics" by Thomas K. Tiemann explores the basic ideas behind statistics, such as populations, samples, the difference between data and information, and most importantly sampling distributions. The author covers topics including descriptive statistics and frequency distributions, normal and t-distributions, hypothesis testing, t-tests, f-tests, analysis of variance, non-parametric tests, and regression basics. Using real-world examples throughout the text, the author hopes to help students understand how statistics works, not just how to "get the right number."
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH