Introducing Marketing

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: John Burnett

Ngôn ngữ: eng

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: [Place of publication not identified] BCcampus 2011

Mô tả vật lý: 1 online resource

Bộ sưu tập: Tài liệu truy cập mở

ID: 191993

Through good economic times and bad, marketing remains the pivotal function in any business. Determining and satisfying the needs of customers through products that have value and accessibility and whose features are clearly communicated is the general purpose of any business. It is also a fundamental definition of marketing. This text introduces students to the marketing strategies and tools that practitioners use to market their products.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH