Bayesian Persuasion with Mediators

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Itai Arieli, Yakov Babichenko, Fedor Sandomirskiy

Ngôn ngữ: eng

Ký hiệu phân loại: 324.73 Use and effect of media

Thông tin xuất bản: 2022

Mô tả vật lý:

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 194671

 An informed sender communicates with an uninformed receiver through a sequence of uninformed mediators
  agents' utilities depend on receiver's action and the state. For any number of mediators, the sender's optimal value is characterized. For one mediator, the characterization has a geometric meaning of constrained concavification of sender's utility, optimal persuasion requires the same number of signals as without mediators, and the presence of the mediator is never profitable for the sender. Surprisingly, the second mediator may improve the value but optimal persuasion may require more signals.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH