Some New Views on Product Space and Related Diversification

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Önder Nomaler, Bart Verspagen

Ngôn ngữ: eng

Ký hiệu phân loại: 658.575 New product development

Thông tin xuất bản: 2022

Mô tả vật lý:

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 194814

 We aim to contribute to the literature on product space and diversification by proposing a number of extensions of the current literature: (1) we propose that the alternative but related idea of a country space also has empirical and theoretical appeal
  (2) we argue that the loss of comparative advantage should be an integral part of (testing the empirical relevance of) the product space idea
  (3) we propose several new indicators for measuring relatedness in product space
  and (4) we propose a non-parametric statistical test based on bootstrapping to test the empirical relevance of the product space idea.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH