Attention Capture

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Andrew Koh, Sivakorn Sanguanmoo

Ngôn ngữ: eng

Ký hiệu phân loại: 153.733 Attention

Thông tin xuất bản: 2022

Mô tả vật lý:

Bộ sưu tập: Báo, Tạp chí

ID: 195743

Comment: 79 pagesWe develop a unified analysis of how information captures attention. A decision maker (DM) faces a dynamic information structure and decides when to stop paying attention. We characterize the convex$\unicode{x2013}$order frontier and extreme points of feasible stopping times, as well as dynamic information structures which implement them. This delivers the form of optimal attentional capture as a function of the designer and DM's relative time preferences. Intertemporal commitment is unnecessary: sequentially optimal information structures always exist by inducing stochastic interim beliefs. We further analyze optimal attention capture under non instrumental value of information. Our results speak directly to the attention economy.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH