3 Lessons from Hyperinflationary Periods

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Mark Bergen, Thomas Bergen, Daniel Levy, Rose Semenov

Ngôn ngữ: eng

Ký hiệu phân loại: 332.41 Value of money

Thông tin xuất bản: 2022

Mô tả vật lý:

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 196171

Comment: 8 pagesInflation is painful, for firms, customers, employees, and society. But careful study of periods of hyperinflation point to ways that firms can adapt. In particular, companies need to think about how to change prices regularly and cheaply, because constant price changes can ultimately be very, very expensive. And they should consider how to communicate those price changes to customers. Providing clarity and predictability can increase consumer trust and help firms in the long run.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH