Social Media in Trinidad Values and Visibility

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Project Muse, Jolynna Sinanan

Ngôn ngữ: eng

ISBN-10: 1787350932

ISBN-10: 1787350967

ISBN-13: 978-1787350939

ISBN-13: 978-1787350946

ISBN-13: 978-1787350960

Ký hiệu phân loại: 302.30285 Social interaction within groups

Thông tin xuất bản: London : UCL Press, 2017

Mô tả vật lý: 1 online resource (1 ressource en ligne xiv, 236 pages) : , illustrations, cartes.

Bộ sưu tập: NCBI

ID: 198059

Drawing on 15 months of ethnographic research in one of the most under-developed regions in the Caribbean island of Trinidad, this book describes the uses and consequences of social media for its residents. Jolynna Sinanan argues that this semi-urban town is a place in-between: somewhere city dwellers look down on and villagers look up to. The complex identity of the town is expressed through uses of social media, with significant results for understanding social media more generally. Not elevating oneself above others is one of the core values of the town, and social media becomes a tool for.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH