Brand Postcolonial. 'Third World' Texts and the Global

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Pramod K Nayar

Ngôn ngữ: eng

ISBN-13: 978-3110625660

Ký hiệu phân loại: 809.933581 Literature displaying specific features

Thông tin xuất bản: Berlin ; Boston : De Gruyter, 2019

Mô tả vật lý: 1 electronic resource (150 p.)

Bộ sưu tập: Tài liệu truy cập mở

ID: 201617

This book studies the making of the postcolonial author and text as a brand. It examines specific themes, wherein the postcolonial text acquires global visibility, even determining the nature of global debates: the authenticity of representing 'native' cultures, subalternity, indigeneity, and humanism. It studies the circulation of the postcolonial as literary-ethnic chic and the author as a globally mobile celebrity.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH