Customer intimacy analytics : leveraging operational data to assess customer knowledge and relationships and to measure their business impact

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Francois Habryn

Ngôn ngữ: eng

ISBN-13: 978-3866448483

ISBN: KSP/1000028159

Ký hiệu phân loại: 658.812 Customer relations

Thông tin xuất bản: Karlsruhe : KIT Scientific Publishing, 2012

Mô tả vật lý: 1 electronic resource (XIX, 356 p. p.)

Bộ sưu tập: Tài liệu truy cập mở

ID: 202203

The ability to capture customer needs and to tailor the provided solutions accordingly, also defined as customer intimacy, has become a significant success factor in the B2B space - in particular for increasingly ""servitizing"" businesses. This book elaborates on the solution CI Analytics to assess and monitor the impact of customer intimacy strategies by leveraging business analytics and social network analysis technology. This solution thereby effectively complements existing CRM solutions.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH