Information, Kommunikation und Selbstdarstellung in mittelalterlichen Gemeinden

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Alfred Haverkamp

Ngôn ngữ: eng

ISBN-13: 978-3486594386

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: München : De Gruyter, 1998

Mô tả vật lý: 1 electronic resource (308 p.)

Bộ sưu tập: Tài liệu truy cập mở

ID: 203082

The accurate evaluation of the comparative advantages of investments is a core mission of corporate planning. This textbook presents the nature and objectives of investment theory, including aspects of perfect and imperfect capital markets under conditions of certainty, as well as investment theory involving uncertainty.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH