The Political Economies of Media

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Dal Yong Jin, Dwayne Winseck

Ngôn ngữ: eng

ISBN-13: 978-1849664264

Ký hiệu phân loại: 338.4730223 Secondary industries and services

Thông tin xuất bản: Bloomsbury Academic, 2011

Mô tả vật lý: 1 electronic resource (336 p.)

Bộ sưu tập: Tài liệu truy cập mở

ID: 203516

The contributors show that digital media are disrupting entire media industries, but without erasing the past and insist that one media sector is not the same as the next. As the title signals even in the age of convergence and remix culture, different media continue to display their own distinctive political economies.
1. 
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH