An autonomy-supportive intervention program for STEM teachers to enhance engagement among students.

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Li Lian Chua, Ying Hwa Kee, Leng Chee Kong, Woon Chia Liu, Betsy Ng, Johnmarshall Reeve, Chee Keng John Wang

Ngôn ngữ: eng

Ký hiệu phân loại: 133.534 Venus

Thông tin xuất bản: England : Heliyon , 2025

Mô tả vật lý:

Bộ sưu tập: NCBI

ID: 212648

Grounded in a self-determination theory framework, this study examined the effectiveness of an autonomy-supportive intervention offered to secondary school STEM teachers and their students in Singapore, with the focus on increasing students' perceived autonomy-supportive teaching, motivation regulations, and classroom engagement and decreasing students' tension. A total of 20 teachers from three secondary schools were randomly assigned into either an experimental (
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH