External Communication in Social Media During Asymmetric Conflicts : A Theoretical Model and Empirical Case Study of the Conflict in Israel and Palestine (Volume 108, Edition 1)

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Bernd Hirschberger

Ngôn ngữ: eng

ISBN-13: 978-3839455098

Ký hiệu phân loại: 302.3 Social interaction within groups

Thông tin xuất bản: transcript Verlag, 2021

Mô tả vật lý:

Bộ sưu tập: Tài liệu truy cập mở

ID: 218994

Social media increasingly shapes the way in which we perceive conflicts and conflict parties abroad. Conflict parties, therefore, have started using social media strategically to influence public opinion abroad. This book explores the phenomenon by examining, (1) which strategies of external communication conflict parties use during asymmetric conflicts and (2) what shapes the selection of these communication strategies. In a comprehensive case study of the conflict in Israel and Palestine, Bernd Hirschberger shows that the selection of strategies of external communication is shaped by the (asymmetric) conflict structure.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH