Representation matters: Exposure to advertisements featuring models with different skin shades affects body image, well-being and advertising effectiveness among South Asian Women in the UK.

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Fiona K Barlow, Nadia Craddock, Phillippa C Diedrichs, Monica Majumdar, Jade Parnell, Mal Sivapunniyan, Paul White

Ngôn ngữ: eng

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Netherlands : Body image , 2025

Mô tả vật lý:

Bộ sưu tập: NCBI

ID: 220760

Racialised appearance ideals displayed in media and advertising imagery privilege white or light skin. Yet, little research has tested how white or light skin ideals in advertising influence body image. In this online experimental study, South Asian women in the UK (N = 194, M
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH