Sustainable Tourism Marketing

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Eduard Cristobal-Fransi, Natalia Daries Ramón, Berta Ferrer-Rosell, Estela Marine-Roig, Eva Martin-Fuentes

Ngôn ngữ: eng

ISBN-13: 978-3039286829

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Basel, Switzerland : MDPI - Multidisciplinary Digital Publishing Institute, 2020

Mô tả vật lý: 1 electronic resource (204 p.)

Bộ sưu tập: Tài liệu truy cập mở

ID: 223948

In this book, we introduce the themes and approaches covered in the issue Sustainable Tourism Marketing. Its objective was to analyze the main contributions made as a result of research related to sustainable tourism-marketing management and current trends in the field. This book gathered articles about the marketing of destinations, and the marketing and communication management of companies and tourism organizations from a sustainable tourism perspective.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH