Entrepreneurship : Gender, Geographies and Social Context

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thierry Burger-Helmchen

Ngôn ngữ: eng

ISBN-13: 978-9535102069

ISBN-13: 978-9535151197

Ký hiệu phân loại: 616.8915 Diseases of nervous system and mental disorders

Thông tin xuất bản: Croatia : IntechOpen, 2012

Mô tả vật lý: 1 electronic resource (308 p.)

Bộ sưu tập: Tài liệu truy cập mở

ID: 229591

Entrepreneurship is a main driver of economic growth and of social dynamics. However, some basic characteristics like the gender of the entrepreneur, the geographical location, or the social context may have a tremendous impact on the possibility to become an entrepreneur, to create a firm and to prosper. This book is a collection of papers written by an array of international authors interested in the question of entrepreneurship from a gender point of view (male vs female entrepreneurship), a geographical point of view (Africa, Europe, America and Latin America, Asia...) or a specific social context point of view (agricultural economy, farming or family business, etc.).
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH