Chapter The Group as an Education Resource in Guidance Processes

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Alessandra Priore

Ngôn ngữ: eng

ISBN-13: 978-8864536729

ISBN: 9788864536729.40

Ký hiệu phân loại: 374 Adult education

Thông tin xuất bản: Florence : Firenze University Press, 2018

Mô tả vật lý: 1 electronic resource (9 p.)

Bộ sưu tập: Tài liệu truy cập mở

ID: 242312

The aim of this paper is to see what happens when reflective practice is used in a guidance intervention made with a group. Fifty university students took part in 3 focus group sessions during which they could discuss the issue of guidance and the choices and construction of a life plan. The results show a clear perception of wellness and usefulness in the educational experience, based on the possibility of knowing oneself, comparing oneself with others, activating systematic reflection on oneself and promoting change
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH