Chapter The Role of Mentors on the Development of Calling in Students: a 3-Year Investigation

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Barbara Barbieri, Anna Dalla Rosa, Michelangelo Vianello

Ngôn ngữ: eng

ISBN-13: 978-8864536729

ISBN: 9788864536729.06

Ký hiệu phân loại: 374 Adult education

Thông tin xuất bản: Florence : Firenze University Press, 2018

Mô tả vật lý: 1 electronic resource (14 p.)

Bộ sưu tập: Tài liệu truy cập mở

ID: 242359

In a three-wave longitudinal study, we investigated the role of mentoring on calling development. The results suggest that the mere presence of a mentor is associated with higher levels of calling and the development of a calling is fostered by the mentors' calling orientation, yet it is restrained by mentors' job and career orientation
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH