Thiết kế và sử dụng tình huống thực tiễn trong Dạy học toán 4=Design and use of practical situations in teaching math 4

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Yến Nhi Huỳnh, Thị Kim Châu Phạm

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.120

Bộ sưu tập: Báo, Tạp chí

ID: 242991

Practical situations create opportunities for students to actively develop their creativity, create knowledge, skills and discover new knowledge. This article introduces the process of designing and using practical situations in teaching Grade 4 Mathematics, contributing to improving the quality of teaching primary mathematics.Practical situations create opportunities for students to actively develop their creativity, create knowledge, skills and discover new knowledge. This article introduces the process of designing and using practical situations in teaching Grade 4 Mathematics, contributing to improving the quality of teaching primary mathematics.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH