Đưa tiếng Anh trở thành ngôn ngữ thứ hai trong trường học: thực trạng và giải pháp

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Huệ Đinh, Thị Huyền Phạm

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.69

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 243007

Making English the second language in schools is an urgent task for fundamental and comprehensive innovation in education and training, meeting the requirements of industrialization and modernization in the context of a socialist-oriented market economy and international integration. However, the roadmap and methods to implement this task are posing many challenges to all educators. Some solutions have been proposed in this article to promote the making of English the second language in schools.Making English the second language in schools is an urgent task for fundamental and comprehensive innovation in education and training, meeting the requirements of industrialization and modernization in the context of a socialist-oriented market economy and international integration. However, the roadmap and methods to implement this task are posing many challenges to all educators. Some solutions have been proposed in this article to promote the making of English the second language in schools.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH