Thiết kế trò chơi theo cách tiếp cận STEAM trong tổ chức hoạt động Khám phá khoa học cho trẻ 5-6 tuổi ở trường mầm non trên địa bàn thành phố Tuyên Quang=Designing games using a STEAM approach in organizing scientific discovery activities for 5-6 year old children in preschools in Tuyen Quang city

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Thu Thủy Phạm

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.124

Bộ sưu tập: Báo, Tạp chí

ID: 243419

Research on 60 subjects including 60 teachers, managers of 04 preschools in Tuyen Quang City and 30 children in grades 5 - 6 years old on the issue: Current status of designing and using games according to the law. STEAM approach in teaching learning activities of teachers and administrators at preschools in Tuyen Quang city.Research on 60 subjects including 60 teachers, managers of 04 preschools in Tuyen Quang City and 30 children in grades 5 - 6 years old on the issue: Current status of designing and using games according to the law. STEAM approach in teaching learning activities of teachers and administrators at preschools in Tuyen Quang city.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH