Tác động của phản hồi sửa chữa trực tiếp đến việc cải thiện khả năng viết tiếng Anh của người lớn học tiếng Anh như một ngoại ngữ (EFL)

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thanh Bình Phạm, Thùy Anh Trương

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.34

Bộ sưu tập: Báo, Tạp chí

ID: 243444

The demand for learning English is becoming increasingly important and popular. With adult learners, learning becomes even more difficult when they have to balance work, study and family. Among the English skills, writing is of great challenges for this group of students. The following paper provides information about direct corrective feedback - a tool to help writing teachers in teaching EFL adults students more effectively. This paper, by summarizing and giving analysis about findings of some existing research, intends to bring an objective insight about the tool to the readers.The demand for learning English is becoming increasingly important and popular. With adult learners, learning becomes even more difficult when they have to balance work, study and family. Among the English skills, writing is of great challenges for this group of students. The following paper provides information about direct corrective feedback - a tool to help writing teachers in teaching EFL adults students more effectively. This paper, by summarizing and giving analysis about findings of some existing research, intends to bring an objective insight about the tool to the readers.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH