Tính xác thực của các nhiệm vụ trong ba bộ sách giáo khoa Toán lớp 11 Chương trình Giáo dục phổ thông 2018=The authenticity of the tasks in the three sets of Grade 11 Math textbooks, General Education Program 2018

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Nữ Quỳnh Anh Lê, Thị Minh Phương Tạ

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.152

Bộ sưu tập: Báo, Tạp chí

ID: 245593

 The article focuses on the authenticity of mathematical modeling tasks. It applies Palm’s (2007) authenticity criteria and categorizes tasks into levels of real-world relevance to evaluate those in three Grade 11 mathematics textbooks. The findings indicate that the current textbooks have integrated numerous real-world tasks
  however, differences in the levels of these tasks are analyzed and discussed in detail within the article.The article focuses on the authenticity of mathematical modeling tasks. It applies Palm’s (2007) authenticity criteria and categorizes tasks into levels of real-world relevance to evaluate those in three Grade 11 mathematics textbooks. The findings indicate that the current textbooks have integrated numerous real-world tasks
  however, differences in the levels of these tasks are analyzed and discussed in detail within the article.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH