Engaging with Citizens to Improve Services

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả:

Ngôn ngữ: eng

Ký hiệu phân loại: 174.93 Occupational ethics

Thông tin xuất bản: New Delhi, 2014

Mô tả vật lý:

Bộ sưu tập: Tài liệu truy cập mở

ID: 246859

 This study explains why and how the creation of institutionalized citizen engagement will enhance public accountability, performance, and customer responsiveness in the Indian urban water and sanitation sector. It draws on ten practical case studies of citizen engagement in India to derive lessons for civil society groups, policy makers and service providers pertinent to different points in the 'service delivery chain' including policy making, planning and budgeting
  standard setting and enforcement
  and performance monitoring.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH