Truyền thông đa phương tiện không tương tác, truyền thông đa phương tiện có tương tác và trí tuệ nhân tạo ảnh hưởng đến việc kiểm tra, đánh giá sinh viên=Non-interactive multimedia, interactive multimedia and AI affect student testing and assessment

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Hồng Khánh Lê

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.36

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 252197

Once information technology has been accepted in education, teachers and students have equal rights in the ability to exploit the data sources of digital technologies. Exploiting multimedia and AI, digital data sources represents both an opportunity and a challenge for teaching and learning, particularly for testing and evaluating. The article presents forms of exploitation of data sources of digital technologies and draws on the concept of knowledge-skills to propose some solutions in the learning of foreign languages.Once information technology has been accepted in education, teachers and students have equal rights in the ability to exploit the data sources of digital technologies. Exploiting multimedia and AI, digital data sources represents both an opportunity and a challenge for teaching and learning, particularly for testing and evaluating. The article presents forms of exploitation of data sources of digital technologies and draws on the concept of knowledge-skills to propose some solutions in the learning of foreign languages.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH