Áp dụng quan điểm “lấy người học làm trung tâm” trong giảng dạy môn Lý luận dạy học tiểu học cho sinh viên ngành Giáo dục tiểu học tại Trường Đại học Bạc Liêu=Applying the “learner-centered” perspective in teaching the subject of Elementary Teaching Theory for students majoring in Elementary Education at Bac Lieu University

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Kim Thoa Phạm

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.196

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 252775

This paper presents the application of the learner-centred approach in teaching the subject of Elementary Teaching Theory to students of Elementary Education at Bac Lieu University. This approach focuses on helping students become active learners, and develop creative thinking and problem-solving skills through the methods such as project-based learning, simulation teaching, and group discussion.This paper presents the application of the learner-centred approach in teaching the subject of Elementary Teaching Theory to students of Elementary Education at Bac Lieu University. This approach focuses on helping students become active learners, and develop creative thinking and problem-solving skills through the methods such as project-based learning, simulation teaching, and group discussion.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH