Using in combination of syngas, biogas and hydrogen on internal combustion engines is an effective solution that contributes to energy transition in Viet Nam. This paper presents effects of fuel supply methods on performance of the Vikyno RV165 dual fuel engine fueled with a fuel mixture containing of 40% syngas-30% biogas-30% hydrogen. When the engine operates at 2400rpm with the carburetion method induction, power of dual fuel engine is reduced by 14% compared to that of diesel engine. While using direct injection method and starting injection angle of 100CA, the power reduction of dual fuel engine is 2.5% and 9.1% corresponding to injection pressure of 3 bar and 8 bar. Engine power and NOx concentration tend to increase with increasing the start injection angle. With injection pressure of 3 bar, if the injection angle starts at 85TK, the power reduction is 11%, while if the injection starts at 185TK, the dual fuel engine's power increases by 9% compared to the diesel engine. The NOx concentration in the exhaust gas of dual fuel engine is 1423ppm, 1176ppm and 874ppm respectively corresponding to the injection starting angle of 185TK, 100TK and 85TK.Việc phối hợp sử dụng syngas, biogas và hydrogen trên động cơ đốt trong là giải pháp hữu hiệu góp phần thực hiện chuyển đổi năng lượng tại Việt Nam. Bài báo nghiên cứu ảnh hưởng của phương pháp cung cấp hỗn hợp nhiên liệu khí syngas-biogas-hydrogen tương ứng 40-30-30% thể tích đến tính năng của động cơ dual fuel Vikyno RV165. Khi động cơ chạy ở tốc độ 2400 vòng/phút với phương pháp cấp nhiên liệu kiểu hút, công suất động cơ dual fuel giảm 14% so với động cơ diesel. Nếu phun trực tiếp nhiên liệu với góc bắt đầu phun 100TK, mức giảm công suất lần lượt 2,5% và 9,1% tương ứng với áp suất phun 3 bar và 8 bar. Nếu góc bắt đầu phun muộn hơn, công suất động cơ cũng như nồng độ NOx trong khí thải có xu hướng tăng. Với áp suất phun 3 bar, nếu bắt đầu phun ở 85TK thì mức giảm công suất là 11%, nhưng nếu bắt đầu phun ở 185TK thì công suất động cơ dual fuel tăng 9% so với động cơ diesel. Nồng độ NOx trong khí thải lần lượt là 1423ppm, 1176ppm và 874ppm tương ứng với các trường hợp góc bắt đầu phun 185TK, 100TK và 85TK.