Academic Brands

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Mario Biagioli, Madhavi Sunder

Ngôn ngữ: eng

ISBN-13: 978-1108841375

ISBN-13: 978-1108881920

Ký hiệu phân loại: 378.101 College and university administration

Thông tin xuất bản: LEIDEN ; BOSTON : Cambridge University Press, 2022

Mô tả vật lý:

Bộ sưu tập: Tài liệu truy cập mở

ID: 270733

Universities are increasingly presenting tas brands in their global marketing efforts. This volume shows what the emergence of academic brands can teach us about the rise of the 'university of excellence,' its global spread, and managerial values and marketing practices in higher education. Available as Open Access on Cambridge Core.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH