Rwanda : A Case Study in Institutional Education Resilience

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Richard Arden

Ngôn ngữ: eng

Ký hiệu phân loại: 967.57 *Rwanda and Burundi

Thông tin xuất bản: World Bank, Washington, DC, 2014

Mô tả vật lý:

Bộ sưu tập: Tài liệu truy cập mở

ID: 297771

The Education Resilience Approaches (ERA) program seeks to provides a systematic evidence-based proves to improve the capacity of education system in fragile, conflict and/or violence affected situations (FCS). In this way, the ERA program complements the existing Education Department of the Human Development Network (HDNED) Systems Approach for Better Education Results (SABER) through the provision of context sensitive tools that support the development of academic and non-academic services leading to the protection of students well-being in context of adversity and the identification of education sector contributions to mitigate the social determinants of conflict and violence.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH