Estimating the Potential COVID-19 Impacts on Learning Poverty in Brazil

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Joao Pedro Wagner De Azevedo

Ngôn ngữ: eng

Ký hiệu phân loại: 016.98 Bibliographies and catalogs of works on specific subjects or in specific disciplines

Thông tin xuất bản: Washington, DC: World Bank, 2022

Mô tả vật lý:

Bộ sưu tập: Tài liệu truy cập mở

ID: 298288

School closures due to Coronavirus (COVID-19) have disrupted education in Brazil. Before this crisis, forty-two percent of children in Brazil were learning poor. This note simulates the impacts on learning poverty, considering different lengths of school closure. In our intermediate scenario, where schools remain closed for one quarter of the academic year, learning poverty rises 2.6 to 5.2 percentage points.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH