MENA Regional Synthesis on the Teacher Policies Survey : Key Findings from Phase 1

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả:

Ngôn ngữ: eng

Ký hiệu phân loại: 160.1 Logic

Thông tin xuất bản: Washington, DC, 2015

Mô tả vật lý:

Bộ sưu tập: Tài liệu truy cập mở

ID: 299103

 This report summarizes the main findings of the first phase of the regional study on teacher policies which draws heavily from the SABER-Teachers methodological papers and country reports. It presents the methodology of the SABER-Teachers benchmarking exercise
  provides a preliminary analysis of the regional trends in teacher policies based on data collection and analytical tools developed by HDNED as well as the country reports produced by the SABER-Teachers team
  and discusses the next steps for the regional work on teacher policies.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH