Mongolia Agricultural Productivity and Marketing

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Debra Rasmussen

Ngôn ngữ: eng

Ký hiệu phân loại: 275.17 Christianity in Asia Christian church in Asia

Thông tin xuất bản: World Bank, Washington, DC, 2015

Mô tả vật lý:

Bộ sưu tập: Tài liệu truy cập mở

ID: 299975

Mongolia's ongoing economic transition generates levels of uncertainty that often inhibit investments in productivity and marketing improvements on the part of producers and processors. This study was undertaken to identify gaps in policies, laws, regulations, and practices from production to the consumer end point, and to stimulate discussions about how to leverage the agriculture sector's potential contributions to national development objectives.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH