Business and Society in the Middle East [electronic resource] : Exploring Responsible Business Practice

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Nehme Azoury

Ngôn ngữ:

ISBN-13: 978-3319488578

Ký hiệu phân loại: 174.4 Business ethics

Thông tin xuất bản: Cham : Springer International Publishing : Imprint: Palgrave Macmillan, 2017.

Mô tả vật lý: XV, 186 p. 19 illus. in color. , online resource.

Bộ sưu tập: Tài liệu truy cập mở

ID: 302928

Bridging business and modern Mediterranean practices, this book combines cutting edge contributions from both academics and practitioners. The Middle East is experiencing unprecedented challenges and it is in this context that the business community can play a game-changing role, turning these challenges into opportunities by factoring in dimensions that are attuned to the needs of their environment and those of their stakeholders. Business and Society in the Middle Eastexplores social strategies for redefining CSR to create sustainable, responsible business.
1. 
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH