Customer Centricity and Financial Inclusion

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Kiendel S Burritt

Ngôn ngữ: eng

Ký hiệu phân loại: 332.17 Banking services

Thông tin xuất bản: World Bank, Washington, DC, 2016

Mô tả vật lý:

Bộ sưu tập: Tài liệu truy cập mở

ID: 303745

Many financial service providers struggle with high levels of account dormancy and customer dropouts, limited service usage, and loss of their best clients to other providers. Negative customer experiences that erode customer trust are at the root of many of these challenges. Many of these negative experiences are the result of poorly designed products that do not respond to clients' needs, are difficult for customers to activate and use, do not deliver on promised features, or are costly relative to their benefits.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH