branding@thedigitalage [electronic resource]

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: R Gerstman, H Meyers

Ngôn ngữ:

ISBN-13: 978-1403905468

Ký hiệu phân loại: 658.8 Management of marketing

Thông tin xuất bản:

Mô tả vật lý: X, 184 p. 169 illus. , online resource.

Bộ sưu tập: Tài liệu truy cập mở

ID: 305748

Brands no longer exist solely in the realm of the physical. The advent of the internet and other new digital technologies means that companies - be they dot.com start-ups or traditional bricks and mortar companies - must develop a successful strategy for presenting compelling brands in the virtual world. Drawing on their experience with Interbrand, the world's largest branding consultancy, and including chapters by branding experts from Microsoft, McDonalds, Pepsi-Cola and Procter & Gamble, the authors examine how this should be done and map out the future of e-branding.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH