Building Great Customer Experiences [electronic resource]

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: John Ivens, Colin Shaw

Ngôn ngữ:

ISBN-13: 978-0230554719

Ký hiệu phân loại: 658.4012 Executive management

Thông tin xuất bản:

Mô tả vật lý: XVI, 224 p. , online resource.

Bộ sưu tập: Tài liệu truy cập mở

ID: 305769

This book is about building and delivering great customer experiences. Many companies neglect this, but the physical execution and emotional impact of customer experiences, companies and brands may ultimately determine customer satisfaction and loyalty and commercial success. With the use of compelling examples and cases the authors show that this is key for all companies and organisations.
1. 
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH