Call Centres and Human Resource Management [electronic resource] : A Cross-National Perspective

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: S Deery, N Kinnie

Ngôn ngữ:

ISBN-13: 978-0230288805

Ký hiệu phân loại: 658.3 Personnel management (Human resource management)

Thông tin xuất bản:

Mô tả vật lý: XI, 295 p. , online resource.

Bộ sưu tập: Tài liệu truy cập mở

ID: 305857

This book looks at human resource management in call centres from an international perspective and uses research from leading academics in the field. The characteristics and features of working in a call centre are examined, followed by the effects that this type of work has on employees and their responses to it. It also looks at implications for employers and policy makers.
1. 
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH