Business Relationships for Competitive Advantage [electronic resource] : Managing Alignment and Misalignment in Buyer and Supplier Transactions

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: A Cox, C Lonsdale, J Sanderson, G Watson

Ngôn ngữ:

ISBN-13: 978-0230509191

Ký hiệu phân loại: 658.4012 Executive management

Thông tin xuất bản:

Mô tả vật lý: XII, 246 p. , online resource.

Bộ sưu tập: Tài liệu truy cập mở

ID: 305872

This book provides the first summary and critical appraisal of the thinking that currently informs the management of business relationships, from the perspectives of both the buyer and supplier. The authors argue that these approaches are one-dimensional and instead recommend a more holistic approach based on power, interaction and portfolio perspectives. The book provides evidence of how relationships can be aligned and misaligned in practice, using eighteen examples drawn from a variety of business cases and circumstances.
1. 
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH